La música continguda en aquest bloc és només per a ús educatiu, no comercial. Si algun arxiu infringeix els drets d'autor m'ho fas saber i serà eliminat del bloc.

dissabte, 21 d’agost del 2010

JIMI HENDRIX - UFO

Feia dies que no sortia de cacera i ahir vaig trobar aquest elapé de Jimi Hendrix, edició espanyola del 1980 editat per Dial discos S.A.

La contraportada informa que és una gravació bastant rudimentària del 1965 d'un directe en el "George's Club-20" de Nova jersey quan Hendrix era el guitarra solista de Curtis Knight And The Squires. Vaig intuir que el so seria guarríssim, i vaig encertar!

Però enmig del caos, la Cara B comença amb UFO. Una autèntica joia. Un plaer per les orelles i pels peus grooveadictes. Un tema d'estudi gravat el 1966 just abans que Jimi Hendrix formés la banda que el faria etern: The Jimi Hendrix Experience.

UFO

2 comentaris:

Ivan ha dit...

Es un rollo Fire no? El groove es clar, perque el tema, popero de l'epoca!

Xesco 3penics ha dit...

Ei, si! No m'hi havia fixat. És com un pre-Fire. Bona apreciació!