La música continguda en aquest bloc és només per a ús educatiu, no comercial. Si algun arxiu infringeix els drets d'autor m'ho fas saber i serà eliminat del bloc.

divendres, 14 de setembre del 2012

ANTOINE ET LES PROBLEMES Je dis Ce Que Je Pense Et Je Vis Comme Je Veux - Contre-Elucubrations Problematiques - Dodecaphonie + 1


Antoine és un cantautor francès famós pel seu tema Les Elucubrations d'Antoine, una cançó que trenca amb la cultura ié-ié i presenta una joventut més militant i contestatària. El 1966 s'ajunta amb Les Problemes, un dels millors grups francesos de rhythm and blues, i grava l'excel·lent elapé Antoine Rencontre Les Problemes amb uns temes que s'han convertit en lo millor de lo millor del freakbeat francès. Aquest ep recull 4 temes del disc, 3 dels quals no tenen desperdici: bateries enègiques, guitarres fuzz, orgues punyents, maraques, solos d'harmònica i Antoine elucubrant en francès coses com "Jo dic el que penso i visc com vull!" o "Què us importen el meus cabells, jo duc les camises que vull" i reivindicant la psiquedèlia "perquè jo sóc fanàtic d'aquesta música dodecafònica!"




A mitjans anys 70 Antoine s'embarca en un vaixell i durant una vintena d'anys es dedica a viatjar per tot el món. Bon voyage!