

Com indica el nom eren singles o Ep's sorpresa que fins que no els obries no sabies que hi havia gravat. No hi ha molts discos Fundador interessants però d'entre un oceà de morralla n'hi ha algun que val la pena, aquest és un d'ells.
Los Exoticos, originalment The Exotics, era un grup de segona regional de Liverpool que va provar sort dins el gris mercat musical espanyol i que va gravar un parell de singles a finals dels anys 60.
Aquest Ep recull Un Hombre Respetable versió del A Well Respected Man de The Kinks, i Sweet Little Rock and Rollers, versió de Chuck Berry a la cara A i dos temes propis a la cara B: The Monkey i She Walks.
A Well Respected Man
No us perdeu "Gira Beat en la Mancha" el fragment del NO-DO documentant l'actuació del grup en algun poblet de La Mancha i les opinions espontànies del final.
Cap comentari:
Publica un comentari